Kenangan Manja

Sedeyh ble rumah menjadi sunyi,
takde riuh rendah pagi-pagi smpai lewat malam..
kehadiran diorang ke umah ajien mmg best..
walaupun byk bende yang diorng ske melawan..
bese la kan..budak2..
kite yang tension2 ni pon ley jadi hepy ble diorg ade..
tetibe rase rindu kat diorng..
hahaha..ajien dah anggap diorang macam adik kandung dah..
yela..nak adik xdapat..dah ajien yang bongsu..
mmg la tak dpt kan..cube klau sulung ke, num 2 ke..
mmg ade la kan...malam2 macam ni teringat bising2 diorang tu...
smpai mak ngan ayah pon tak dapat nak larang diorang tu dah..
hehe..tp mmg best ble diorg de..tgk la geladat 2 orang sepupu ajien ni..













pegi bersih, balek koto ngan pasir..hahaha




habis ke pokok-pokok dia marah..hahaha


Photobucket

3 comments:

afiqah said...

Nanti mntk ah kat wife anak byk2 ;p
:) Comel diorg <3

ajien® said...

@afiqah

ahahaha..mcm dye nak je..

afiqah said...

hahaha. tnye ah dulu. Ntah2 die nak kot. ahahah

Post a Comment