Second Round :-)


Second round g shoping raya..kali nie kita g pekan rabu pulak ok..
Pekan Rabu, biasa lah..tempat peniaga-peniaga menjual barang-barang nak raya nie..
Kat sini banyak pilihan..harga pon boley tawar-tawar lagi..
so, tak heran la kan kalau ramai orang suka datang sini membeli belah...
apatah lagi kalau nak dekat-dekat raya nie..
kompem-kompem ramai..anak-anak yang baru balek dari bandar sana tu nak shoping kat sini kan..
tak ubah la macam aku ni pon.same jugak..g shoping kat situ..hahaha
de la sket gambar sempat aku shooooooooooooooooootttttt...hehehe

ajien

Time nie tak ramai lagi..
so, macam tu la keadaannya..

</font></right><font style=

tengah pilih baju ngan tudung...ponet den nunggu nie ha..


</font></right><font style=

tengok, tak abih-abih lagi


</font></right><font style=

try tudung pulak..(akak aku)..haha




Photobucket

1 comment:

kjaharun said...

selamat hari raya... :)

Post a Comment