Home
Gallery
Tutorial
Saya
Holiday
Kawan
Makan
Movie
Raya-raya Datang lg...
Wif akq aku yg
sengal
..
Kacak
tak??haha
Wif
Raja Perlis
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
+ STAtus blOG +
On
li
n
e
|
Off
li
ne
Mood:
Start Kuliah dah... :P
Stalker
(s)
+ JAngAN +
No!
No!
No!
"
Takyah
la
tanye
nape
aku
tulis
ni
sume
"
+ BUMbleBEE +
+ Gila- Gila +
L.a.N.g.K.a.W.i.D.e.B.e.S.t.
Jumaat : 23/07/10 [ Kat jeti Langkawi ] tempat tido kitorang.. luar cabin,dlm mcm kondo mkn malam 1st day jalan mlm2 lepas mkn.. lepak tep...
Puasa Yang Tiada Makna..
hari ni ajien nak kongsi pasal puasa.. "Baek takyah puasa kalau macam nie" haaa..lebey kurang camtu la benda yang a...
Sudah Bertahun Lamenye
Dah lame aku kapel.. sedar tak sedar nk dekat dua tahun dah ajien oii.. Good job ajien.. bak kate orang lagi lame kapel, lagi banyak dugaan....
Floating Icon Tutorial
ok..kali ni atas permintaan Nyza .. aku buatkn tutorial floating icon pulak.. aku aja cara senang k.. simple & easy. Macam biasa..mesti...
Accident????
bla..bla...bla... 2 kali accident dalam masa yang sama.. wow...dasyat..1st time la siot accident.. abis moto osak ...hiyaaa...duit lagi nnt....
+tweet-tweet+
karya ajien jinny ini dilesen dibawah satu
Lesen Pengiktirafan-BukanKomersial-TiadaTerbitan 2.5 Malaysia Creative Commons
.
AjiEN®
No comments:
Post a Comment