Soalan..Oh...Soalan..

Sape la yang buat soalan nie.
cam nk lempang je ase..haha(ganas tak???)
byk sangat..buat sket dah lah..
so pape pon..dah adat blog.
ble di tag kne la wat pe yang disuruh kan..
so..kite jawab je lah..

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Penting??haha..mesti ah pelajaran..
klau xde pelajaran camne nk capai cita2 kita kan

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Ermm..xde ah..sume duit ayah aku..aku tak keje..so xde duit lagi..wekk

3. Di mana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Dewan dalam laut(macam aquarium besar)..haha
korang dapat bayangkan tak??
Tema??blom dapat dibayangkan lagi la..


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Rahsia ah..sume nk gtau mne boley.. :P

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selagi dia tak curang...

6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
Lawak Kampus..time final exam..

7. Antara mak ayah korang, mana yang korang lebih mesra?
mak..ayah kurang sket sbb dye slalu buzy..

8. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
takde pon..Sbb tu sume duniawi..hehe

9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Yup..ble bukan duk kat umah je..
ble kat umah de org tolong basuhkan..hehe

10. Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
caribbean island

11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Klau xnk dua2..nk yg laen???hehe..boley tak??

12. Beritahu 1 benda tentang orang yang tag anda.
Seorang yang peramah, ngan ske pentingkan org laen dari diri sendiri..

13. 5 lagu yang korang suka dan selalu dengar.
Aishteru oleh Zivilia
Hoobastank - I'm Not A Perfect Person
hattan - Dari Kekasih Buat Kekasih
Disaat - Aku Mencintaimu
monoloque & atilia - kekanda adinda

14. Blogger yang dipertanggungjawabkan untuk menjawab tag ini?
ieqa


Sudah terjawabkan sume..penant la jawab..
tolong la jgn wat soalan banyak2 macam ni lagi..


Photobucket

4 comments:

HZQH said...

ohh ajien dah pandai nak kenekan iqa kan.hahaha, aihh thx la tag ye :)

Atin Sweeties said...

Kesian Ajien ..

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

to HZQH: hahaha...padan muke..ske knekan orang lagi

ㄊㄅㄧㄢㄇ® said...

to Atin Sweeties:haha...bese je tu..xde hal lah.(macam cool je)

Post a Comment