Blog Seram

hahaha..lawak-lawak..
1st time aku tau blog aku nie seram..
semalam..nak dijadikan cerita tuk blog aku la arini..
sorang minah ni tinggal la messenge kat chat box aka Merapu Box aku tu..
dye kate blog aku seram...adoyai..seram ke??macam blog hantu ke??macam blog zombi ke??
hahaha..xtau la buta ke ape ke minah nie..rasenye juling kot..haha
haaa..ke dye tak puas hati ngan blog aku ni..
sbb blog aku ni lagi lawa la dari blog dye..ish3..
manusia kan..sentiasa tak puas hati ngan ape yang dye ade..
kalau tak lawa pon blog aku ni, atleast aku edit sendiri..
xde la pakai je templete yang download tu..ceh..



messenge yang dye tinggal tu..klau rajin tgk je kat merapu box aku tu..


ni blog dye..kononnye lawa abis la..
http://u-mie.blogspot.com/


ni blog aku...
http://ajienjinny.blogspot.com/

bandingkan la sendiri..tgk puas2..blog yang ambik templete download tanpa diedit ngan templete yang diedit..

dah la..
malas nk layan lagi..buat bertambah je dosa aku ni..

p/s : kepada cik Umie Nadhirah(pemilik blog yang kate blog aku ni seram)..
terima kasih byk2 k..



Photobucket

2 comments:

aku said...

x faham sangat la

Anonymous said...

dye puji tooo

Post a Comment