Malaysia semakin garang not girang ok..

Ni kali pertama ajien masuk stadium yg mlm tu de match..
slalu masuk stadium yg kosong je..
xde match..sunyi..haha..
then buat pertama kalinya jugak,
ajien tgk bola live..
wooooowwww..mmg excited gler lah..
masuk2 ase macam ajien je yang nk maen malam tu..
hahaha.memang tak sia2 abiskan 20 hengget smlm..
2 gol pulak tu..walaupun bukan hero malaya(safee sali) kite yg score..
xpe lah..never mine..yang score smlm shafiq rahim ngan amirul hadi zainal..
mantap la diorg..shafiq rahim score lebey kurang je macam
nani(man u) score tyme lawan wolves..
then amirul pulak score ble dye dapat lepas dari keeper..
mmg dasyat..hahaha
dah banyak merepek ni..kte tgk je lah gambar k..














































P/S: lepas ni korang pon kne pegistadium sokong malaysia maen

Photobucket

7 comments:

Wanie Affandi said...

Malaysia dah kembali terer!

ajien® said...

@Wanie Affandi

huyoo..huuyoo..btol3

afiqah said...

huyooo. pakai baju biru. pdn ah ckp mcm die yg maen. haha

ajien® said...

@afiqah

hahaha..comel tak???

afiqah said...

hehe. comel. baju wrne biru buat awak menyerlah ;D

ajien® said...

@afiqah

hahaha..biru yang mne ni???

afiqah said...

yg dlm gmbr ni ngan yg aritu. hehe. ta'kan tktau kot. heheh.

Post a Comment