Gelas XL...

gelas pon de XL ke????
haha..ingatkan badan, baju, suar je de XL..
upe-upenyer makanan pon de XL...
ptg semalam kuar la ngan kawan aku ni Haikal..
jalan2..penant..so singgah la kat kedai..
makan2...Haikal dah bese ngan kedai ni..
dia order air milo gelas XL..aku tertarik..
so aku follow je lah...hahaha...
tengok gambar kat bawah ni..btol2 besar kot gelas dye...
aku genggam dye punyer pemegang pon dah acam pegang jug...
kalah ngan gelas besar yang aku slalu minum..
pape pon...memang cool lah...1st time tgk gelas besar ni..





HAAAA...gedabak ko dapat..padan muke...hahaha

Photobucket

4 comments:

Atikah M. Nawawi said...

perghhh! terbaikk der klau minum gelas XL nih! :DD

ajien® said...

@Atikah M. Nawawi

ika...kat klantan la kedai ni..klau rajin cari ah...

mr. neezam said...

aku study kat pahang.. ade 1 kedai ni konsep nye mcm ni jugak. dak2 U sini panggil ''kedai gelas besar''... memang kompom kencing pas balik rumah

ajien® said...

@mr. neezam

waaa..bgus la..boley la rekemen kedai tu kat sini...aku mmg ske minum gelas besar ni.... :)

Post a Comment