Mari Doa bersama supaya result final kita cemerlang :-)




Hari jumaat ni, 17 jun 2011 result dak2 degree kuar..
waaa...sesungguhnya hanya tuhan je yang tahu bagaimana cuaknya:face24: aku sekarang ni..
waaaaaa...aku harap dapat la dekan kali ni...
kalau tak dapat 4 flat, 3.7 above pon ok lah....
aku taknak bawah dari ni...tolong laaa.....:face29:
aaaaaaaa...takut...takutttt....
dah kuat dah usaha aku...pe lagi aku patut buat nak dapatkan reslut yang baek camtu..
nak sangat wat parent aku happy:face46: ble tgk result aku..
sesape yang bace post ni tolong la doa same ngan aku,
bagi aku dapat result de best, dapat dean list kali ni...
result paling best.
:face44:.tolong k..
same2 kita doakan kawan kita yang laen jugak berjaya...
mudah-mudahan sume kawan2 kita berjaya sama macam kita..:face42:
bia kita happy bersama, bukan happy keseorangan...
amin..mintak2 Allah mengQABULkan doa kita nie bersama....:face19:




gambar sekadar hiasan

Photobucket

2 comments:

Ratu Tak Cantik said...

Ratu pun degree uitm..tapi dah taw result lebih awal..hehe..so dah x cuak..weee~

Full With Joy said...

@Ratu Tak Cantik

cemne ratu ley tau awal lak???

Post a Comment