Blog kena delete!!!

Tengah malam semalam..
aku dikejutkan dengan amaran dari google..
waaa...

Photobucket
sedih siot..baru nak merasa 100 visitor per day..
tgk2 dah kne delete..adoi..
padahal, amaran2 yg awal2 google bagi dulu sume aku dah ikot..
dye suh delete, aku wat..ish..xpuas ati la..
punah harapan nak tgk blog tu maju lagi..
naseb baek la aku de buat backup.
so aku wat la balek blog tu..
nama sama, tapi url laen..terpaksa la..
nak url same takleh..sbb dah kena blog..adoi..
so aku start la balek dari mula..
dah lame kot blog tu..
hampir 3 taun lebey dah..
tengok-tengok dalam sekelip mata kena delete oleh google..haaaa..
DAMN!!
Malas la nak cite lagi..

harap2 sape2 yang bace post ni rajin2 la melawat blog aku yang baru aku restore balek ni..thanks..
sokongan anda amat sangat dihargai...

Full With Joy

ats ni blog aku..

Full With Joy

sape yang selalu melawat blog aku tu, download movie ape sume thanks banyak2..
atas nie link baru aku..harap korang dapat download movie lagi.. (peace)
Jangan Lupa untuk BOOKMARK jugak..Ctrl+D..:)
Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of
spam responses? If so how do you protect against
it, any plugin or anything you can suggest?

I get so much lately it's driving me mad so any help is
very much appreciated.

Here is my web blog cheap web hosting plans

Post a Comment